top of page
  • תמונת הסופר/תהילה נפתלי

קשת בענן


הילה נפתלי - פסיכולוגית

המשורר רומי כתב: "הפצע הוא המקום שבו יחדור לתוכך האור." כשקראתי את המשפט הזה חשבתי על קשת בענן. אחת התופעות היפות של הטבע, שבה האור מנצל את "הפצע" בענן כדי ליצור קשת רחבה של צבעים במקום שיש ענן חשוך. כלומר כל מה שנדרש כדי להחדיר אור זה פתח קטן. הפתח הזה יכול להיות כל דבר חיובי קטן שקורה לנו בתקופה חשוכה. מהדבר הקטן הזה יכולה לחדור קרן אור קטנה, והיא יכולה לגדול לקשת צבעונית בלבנו וכך להרחיק את החושך. זה יאפשר לאור להשתלט על חיינו ולהשמיד את החושך.

אז גם בתקופות הכי חשוכות שלכם תשתדלו להשאיר פתח קטן כדי שהאור יוכל לחדור אליכם. האור נמצא בכל מקום והוא תמיד מחפש פתח. אל תשאירו אותו מחוץ ללב. לפעמים הדברים הכי קטנים שגורמים לנו להבזק של אושר יכולים לעשות את כל ההבדל בהרגשה.

הבזקי אור קטנים יכולים להיות כל דבר. האחריות שלכם היא להתחיל לשים לב להבזקי האור הקטנים ולאפשר להם למלא את לבכם וכך לגרש את החושך. באופן הזה גם התקופות האפלות ביותר יקבלו הבזק של אור. זה יקל עליכם לעבור תקופה שהיא חשוכה עבורכם.

זכרו! אי אפשר לברוח מהחושך. הוא חלק מהטבע בדיוק כמו האור. מצד אחר האור קיים כדי להזכיר לחושך את מקומו, אז תשאירו לו פתח. לעזרה צרו קשר: 0532809660

17 צפיות
bottom of page